Rezervační systém WebCall

Propojení vyvolávacího systému a internetu

Umožňuje objednání se do vyvolávacího systému (rezervační systém) na konkrétní datum a čas. Klient pak přichází v termínu, na který se objednal, je vyvolán s prioritou a vyhne se dlouhým čekacím frontám. Z důvodu zabezpečení před takzvanými fiktivními klienty se návštěvník po příchodu do instituce autentizuje pomocí obdrženého ověřovacího kódu. Pro zadání autentizačního rezervačního kódu slouží vyvolávací systém s tiskárnou pořadových lístků a dotykovým diplejem.

Je nastavena doba tolerance, po kterou je objednaný klient do vyvolávacího systému přijat. Návštěvník tedy nemusí mít strach, že bude volán ve své nepřítomnosti, pokud by se s příchodem do instituce mírně zpozdil.

Uživatelé našich vyvolávacích systémů mají možnost nabídnout svým klientům nadstandardní služby propojením vyvolávacího systému a internetu čímž je vyvolávací systém doplněn o možnosti systému rezervačního.

Klienti tak mají možnost se přímo na vlastním chytrém zařízení objednat do vyvolávacího systému a tím si rezervovat termín vlastní návštěvy.

Aplikace WebCall na zařízení Android

Aplikace WebCall na zařízení iOS

Aplikace WebCall na zařízení Windows Phone