Zákaznická podpora

Všichni zákazníci společnosti Altair Software mají na základě svého servisního kontraktu nárok na servisní podporu z oblasti podpory software a aplikačních řešení. Zákazníkům bez servisní podpory pak poskytujeme tyto služby na komerční bázi, po individuální dohodě.

Zákazníci s platným servisním kontraktem mohou využívat služeb našeho webového portálu, nebo volat přímo na naši hot line:

Softwarová podpora

Software podpora poskytuje služby produktových specialistů Altair Software, zaměřené na podporu produktů z našeho portfolia. Software podpora poskytuje následující služby:

  • hotline, helpdesk
  • řešení technických problémů
  • monitoring a vyhodnocování systému
  • upgrade systému

Aplikační podpora

Aplikační podpora je určena především pro klienty, kteří vyžadují zvýšenou úroveň podpory pro námi nasazené řešení, zejména pak podporu na úrovni proaktivního monitorování celého systému a uživatelské podpoře pro větší počet uživatelů. Aplikační podpora zahrnuje především následující služby:

  • hotline, helpdesk
  • aplikace v návaznosti na jiná rozšíření systému
  • uživatelské podpory
  • nastavení systému
  • systému v návaznosti na nové moduly nebo modifikace stávajícího řešení
  • školení
  • audit služeb

Kromě uvedených standardizovaných služeb, poskytujeme i individuální odborné služby dle přání našeho zákazníka. Pokud máte zájem o individuální nastavení servisních služeb, neváhejte kontaktovat naše servisní oddělení.