ERP software pro výrobce spotřebního zboží

V minulosti stačilo k úspěchu dodávat správný výrobek v pravý čas. Dnes musí váš podnik dokázat více. Nové trendy, jakými jsou samoobslužná řešení pro zákazníky, strategický nákup a služby a ceny založené na poplatcích, jsou pro malé a střední podniky výzvou k tomu, aby novým způsobem uvažovaly o svém podnikání, obchodních vztazích a hodnotě, kterou v rámci dodavatelského řetězce poskytují.

Microsoft Dynamics NAV je integrované řešení pro řízení podniku určené pro rostoucí malé a středně velké firmy hledající způsob, jak se flexibilně přizpůsobovat měnícímu se trhu a požadavkům zákazníků. Jde o řešení, které dokážete rychle implementovat, se kterým dokážete snadno pracovat a které dokážete přizpůsobovat a udržovat při minimálních dopadech na provoz rozrůstající se organizace.


Řízení dodavatelského řetězce

Dokážete se flexibilně přizpůsobovat měnícím se požadavkům zákazníků.

Dokážete zjednodušit obchodní komunikaci se zákazníky a dodavateli.

Můžete svým zákazníkům a obchodním partnerům nabídnout webový portál s relevantními informacemi a službami.

Rozšíříte své nabídky nákladově efektivním způsobem.

Plánování a analýzy

Dokážete rychle reagovat na nové příležitosti – doma i v zahraničí.

Proměníte svá data na důležité obchodní informace.

Pomocí služeb OLAP (Online Analytical Processing) budete moci analyzovat klíčové ukazatele výkonu a vizualizovat trendy, modely a vztahy.

Budete moci provádět dynamické analýzy a generování sestav ve všech oblastech své organizace.

Řízení skladu

Zvýšíte přesnost údajů o zásobách díky funkcím, jako je sledování zboží a systém automatického sběru dat (ADCS – automated data capture system).

Získáte možnost podrobné kontroly nad distribučními procesy.

Dokážete sledovat kritické události, potenciální nedostatek zboží, výrobní procesy a problémy s cashflow.

Dokážete zlepšit přesnost a jednotnost procesů vyskladňování a založení zboží na skladové místo.

Řízení vztahů se zákazníky (CRM)

Dokážete nastavit více měn a jazyků pro snadnou komunikaci se zákazníky, partnery a dalšími obchodními kontakty po celém světě.