ERP software pro finanční sektor

Banky, pojišťovny a firmy obchodující s cennými papíry musí stlačovat náklady na své vnitřní procesy a poskytovat lepší služby zákazníkům, aby dosáhly růstu svého podnikání ve vysoce konkurenčním prostředí. Při použití správného řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) mohou firmy nabízející finanční služby efektivněji podporovat své klienty díky službám s vyšší přidanou hodnotou a současně zjednodušit své obchodní procesy a snížit náklady.

Řešení Microsoft Dynamics CRM poskytuje intuitivní nástroje pro řízení vztahů s možnými a stávajícími zákazníky, které jsou přirozeným rozšířením aplikací systému Microsoft Office. Řešení Microsoft Dynamics CRM umožňuje poradcům a zástupcům společnosti, kteří jsou ve styku se zákazníky, přistupovat ke správným informacím ve správnou dobu a díky tomu získat lepší přehled o klientech, vylepšuje služby zákazníkům a pomáhá přilákat a udržet ziskové klienty.


Dokonalý přehled o klientech

Můžete získat přehled o datech zákazníků z různých databází v reálném čase.

Můžete sledovat veškeré kontakty se zákazníky napříč různými komunikačními kanály.

Monitorování a analýza potřeb zákazníků umožňuje maximálně využít příležitostí k prodeji souvisejících nebo doplňkových produktů a služeb a rychle se přizpůsobit měnícím se potřebám zákazníků.

Snížení administrativní zátěže finančních poradců

Finanční poradci mohou efektivněji pracovat s využitím různých zdrojů informací a distribučních kanálů.

Můžete dosáhnout integrace prodeje, marketingu a služeb zákazníkům.

Můžete snadno provádět změny z důvodu legislativních požadavků a dodržování předpisů.

Zlepšení bankovních služeb zákazníkům

Obchodní kanály, například bankomaty, call centra, pokladní systémy nebo systémy pro poradce na pobočkách, můžete oživit pomocí opakovaně použitelných obchodních součástí.

Můžete vylepšit konzistentnost služeb poskytovaných zákazníkům napříč všemi kanály.

Propojení roztříštěných procesů a systémů v pojišťovnictví

Můžete integrovat aplikace a procesy pracovních postupů, které pokrývají různé distribuční sítě, poskytovatele služeb, správu pojistných smluv, likvidaci pojistných událostí a prodlužování pojistných smluv.

Můžete vytvořit celistvé spojení se zákazníkem.